Ga naar inhoud

usb frontaansluiting


Aanbevolen berichten

Op een goedkope (2e hands) ATX kast die ik heb gebruikt voor een nieuw systeem zit aan de voorzijde een klepje met de mogelijkheid voor 2 usb aansluitingen en daarboven een microfoon en koptelefoonaansluiting. Als je het klepje open doet zit er echter niets! (het plastic breekplaatje zit er nog in) Hier moet dus nog een connector van een of andere soort komen. Weet iemand of zoiets bestaat. Ik heb gezocht met google maar kan niets vinden.
Link naar reactie
[quote:b1e1c6de72="bronnie3"]Bedankt voor je reactie Dat van die verlengsnoeren kan ik niet helemaal volgen .....[/quote:b1e1c6de72] Vraag effe om de boel te bekijken dan zie je wat ik bedoel Vb frontaanlsuiting : 2x USb, 1x Firewire en 1 x mic en 1x Line-out Deze aanlsuitingen hebben snoertjes die je moet aansluiten. Zon snoertje lus je door naar de achterkant van je PC door een gaatje in een bracket (soms meegeleverd) . Die komt aan de achterkant eruit en daar sluit je hem aan op je je audio kaart, firewire of USB.Dus de ingangen aan de achterkant verplaats je naar voren. In de kast die ik kocht was dat precies eender, echter uitgezonnderd de 2 USB. Deze hadden een aansluiting die je op het mobo moet vastmaken. Asus A7V8x-x heeft achter 4x USB. De 2 snoertje heb ik op het mobo geprikt, zodat ik zonder iets bij te kopen 6 USB aamsluitingen heb. Dit mobo heeft ook 6 USB aanlsuitingen. Asus levert standaard geen kabeltje mee voor de 5e en 6e poort.
Link naar reactie
Mijn mobo (asus A7n8X) heeft nog plaats op het moederbord voor extra USB 2.0 aansluitingen, dat moet dus lukken. Er zit nog zo'n bracket bij het mobo voor twee aansluitingen achter maar ik heb ze liever aan de voorkant. Firewire zit om mijn mobo niet. Ik heb een dergelijke frontaansluiting (los) nog nooit gezien, maar ik ga de eerst volgende beurs die in de buurt is wel eens kijken, bedankt!
Link naar reactie
[quote:cd7849dd63="bronnie3"]Mijn mobo (asus A7n8X) heeft nog plaats op het moederbord voor extra USB 2.0 aansluitingen, dat moet dus lukken. Er zit nog zo'n bracket bij het mobo voor twee aansluitingen achter maar ik heb ze liever aan de voorkant. Firewire zit om mijn mobo niet. Ik heb een dergelijke frontaansluiting (los) nog nooit gezien, maar ik ga de eerst volgende beurs die in de buurt is wel eens kijken, bedankt![/quote:cd7849dd63] :D Misschien een idee om dan gelijk voor een multi-card reader te gaan. Eén frontje met USB/FireWire en diverse geheugenmodules. Suc6
Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...