Ga naar inhoud

Vreemde Problemen met mijn brander..


Aanbevolen berichten

Hallo! Ik zal me kort voorstellen, de naam is alexander, woon in castricum/noordholland. ben 18 jaar oud, en vrij veel met computers bezig, start binnekort m'n opleiding bedrijfskundige informatica in alkmaar (HBO). Maar om met de deur in huis te vallen, ik heb vanaf vandaag een vreemd probleem met de interne brander van mijn laptop. De laptop betreft een P4 2,5GHZ van Medion. De brander is een QSI, verdere informatie kan ik verstrekken, maar heb ik op dit moment even geen zin in, het is half 1, maar ben wel benieuwd of iemand dit eerder mee heeft gemaakt. (De laptop valt nog onder de garantie dus op zich is het geen probleem, wil het alleen wel weten als ik het zelf makkelijk kan oplossen). Maar goed, [b:c4fa718c2d]het probleem:[/b:c4fa718c2d] Sinds vanavond viel het me op dat als ik een cdtje brand (audio in dit geval), de cd gewoon gebrand wordt, en er in principe niets aan de hand is. na het branden van twee cdtjes, en het afspelen ervan in mijn dvd speler (van de tv).. viel het mij op dat bij beide cd's trakc nummer 2 a 3 ineens oversloeg en de volgende track werd gestart. Had meteen al zoiets van hee dit kan geen toeval zijn. Bij het bekijken van de achterkant van de cd, zag ik duidelijk dat de brander bij alle cd's die ik gebrand heb (intussen 4), een ringetje heeft overgeslagen. zo lijkt het wel in ieder geval. Hierdoor slaan de cd's over. Nero geeft echter weer dat de cd wel goed gebrand is, en de cd is ook voor de rest goed afspeelbaar. Ik heb hier nog nooit van gehoord en kijk er dan ook erg van op. Ik ga nu even de andere brander in m'n desktop installeren(software).. en dan maar opnieuw de cdtjes branden.. Maar hee, iemand enig idee wat dit kan zijn, en hoe het eventueel te verhelpen is? of iemand die hier eerder van heeft gehoord??? Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:c04d958e04="NitroForever"]Ik zal me kort voorstellen, de naam is alexander, woon in castricum/noordholland.[/quote:c04d958e04]Nóg iemand uit Castricum ;), leuk joh... Sorry... kan je niet met je problem helpen. Kan een vuile lens zijn, maar schoon maken met zo'n schoonmaak cd kan geloof ik niet (ergens op dit forum gelezen). Jochem
Link naar reactie
zoals gevraagd: Ook al eens met een data-cd geprobeerd? Kan natuurlijk ook een buffer probleem van de cd-writer zijn, maar dan zou dat vaker moeten gebeuren. Van dat overslaan kwam niet zo lange tijd geleden erg veel voor. Toen kwam burnproof (en andere benamingen). En anders even naar de shop terug. Weet je meteen hoe het met de service is gesteld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...