Ga naar inhoud

Melding "er is nieuwe hardware gevonden".


Aanbevolen berichten

Ik draai onder W XP. Heb een HP deskjet 3420 gekocht en op de goede manier geinstalleerd. Hij werkt ook maar ik krijg steeds de melding ër is nieuwe hardware gevonden'. Heb al van alles geprobeerd, tevens met hp help gebeld. Het enigste wat ik nodig heb is de opdracht de wizard niet meer te laten zien. Dat kon onder W 98 wel maar bij XP kan ik het nergens vinden.
Link naar reactie
Als Windows met de melding komt dat er nieuwe hardware is gevonden dan is er toch iets niet (goed) geinstalleerd. Ik weet niet wat voor printer het is (USB ?), gooi dan onder apparaatbeheer alles van de printer eraf en ook de USB hubs. Start opnieuw op en installeer EERST de drivers voordat je de printer aansluit. Opstarten en daarna de printer aansluiten.
Link naar reactie
HP geeft, op zijn site, op een nogal onopvallend plaatsje, het volgende aan: "Bij het opstarten wordt iedere keer opnieuw de HP Deskjet gevonden - dat is als volgt te verhelpen (hier volgen de instrukties voor de engelse versie - vertaal zelf maar naar het nederlands): a. in the screen 'This wizard searches for new drivers for..., click Next b. the next screen is entitled 'Add New Hardware Wizard'; click Next c. in the next screen, remove the check mark on Floppy Disk Drive, and click Next d. you will then see a screen stating 'Windows was unable to locate a driver for this device. If you do not want to install a driver now, click Next'; click Next e. the last screen will be entitled 'Unknown Device'; click Finish f. the error should no longer appear." En? werkt dit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...