Ga naar inhoud

matrix printer


Aanbevolen berichten

Ik wil een matrix printer aanschaffen voor een vereniging t.b.v het printen van acceptgiros. Acceptgiro's zijn voorzien van een notadeel; wij drukken ongeveer 2000 accepts af per jaar Vraag 1: HP of Epson en welke type? vraag 2: heeft iemand ervaring met het afdrukken van blanco acceptgiro's op matrix printers (alleen toegestaan door Postbank indien kwaliteit (plaatsing van de letters) accuraat is (C- of S-contract).
Link naar reactie
[quote:24dc114e9e="Harry van Iersel"]Ik wil een matrix printer aanschaffen[/quote:24dc114e9e] Dan zou ik eerst maar eens een tijdmachine aanschaffen :lol: :lol: :lol: Nee ff serieus. Snuffel gewoon rond op een rommelmarkt. Zijn er ontzettend veel van, van verschillende grootte. Het is even zoeken voordat je iets hebt, maar vaak kost het ook maar weinig. Suc6
Link naar reactie
Toelichting op mijn wens voor matrix printer: Ik heb met de goedkopere laserprinters (Brother HL1250, Kyocera FS680) goede ervaringen, maar voor het printen van blanco acceptgiro's komen ze niet door de systeemtest van de Postbank. Op het linker strookje van een acceptgiro staat een klein hokje; bij de systeemtest moet daar een kruisje in geplaatst worden; met de bovengenoemde laser printers lukt dit niet. De printers zijn onvoldoende stabiel in het positioneren; ze zwemmen een beetje; het gaat hier om ca 5 mm. Een kettingprinter houdt het papier solide op zijn plaats. Ik ben bereid de kwaliteit van de laserprinter in te leveren voor een matrix printer met een betere positionering. Ik ben zeer geinteresseerd in ervaringen van anderen mbt acceptgiro's
Link naar reactie
Epson heeft er ook nog een hele serie van, en die werken echt goed hoor heb je dus helemaal geen tijd machine voor nodig, ze worden nog vaker gebruikt dan dat er gedacht wordt.. Hiero de garage man heeft er laatst nog 1 gekocht hij vond ze gewoon perfect ipv. laser enzo die zijn bij hem snel kapot omdat ze open en bloot staan en ik weet niet of je de handen van die mannen kent ?? Groeten Gerwin..
Link naar reactie
[quote:f729edbe0d="gerwin111"]Epson heeft er ook nog een hele serie van, en die werken echt goed hoor heb je dus helemaal geen tijd machine voor nodig, ze worden nog vaker gebruikt dan dat er gedacht wordt.. Hiero de garage man heeft er laatst nog 1 gekocht hij vond ze gewoon perfect ipv. laser enzo die zijn bij hem snel kapot omdat ze open en bloot staan en ik weet niet of je de handen van die mannen kent ?? Groeten Gerwin..[/quote:f729edbe0d]Ook bij zogenaamde dataloggers zijn ze nog steeds de gewoonste zaak van de wereld, omdat ze met kettingpapier werken. Dus hoezo ouderwets? Ligt dus helemaal aan de toepassing. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...