Ga naar inhoud

Chieftec vraagjes


Aanbevolen berichten

Zijn de voedingen (360 watt) die standaard bij de cases worden geleverd goed? En ook belangrijk zijn ze stil? En als ik het goed heb begrepen dan kun je een fan voor de HDD's hangen zodat de fan er lucht langs blaast, maar koelt dat genoeg voor 2 7200 RPM schijven? En welke cases van chieftec vinden jullie de beste? De midi towers lijken mij nog wel wat aan de kleine kant.
Link naar reactie
ik heb hier een mid tower, en die bevalt best... Ik vindt persoonlijk dat ie lekker stil is vergeleken bij mij andere kast.. (a-open) de kast zelf dempt veel meer !!!! zoals je cpu hoor je veel minder.. De chieftec voeding is een slag stiller dan de a-open, er zit ook een fan voor de hd in gang en 2 aan de achterkant en 1 aan de zijkant je kunt eventueel 3 hd's voor die ventilator kwijt, dus 1 boven ofzo en 1 onder, dan blaast er nog genoeg volgens mij door heen of je hangt je hd bij je floppy, dan heb je ze beide apart scheelt ook alweer in de koeling.. boven je mobo zit nog ruimte voor 4x een cd-rom etc. En ik vindt de mid tower groot zat.. Lekker de ruimte om in te werken, en meer heb je niet nodig (vindt ik).. Groeten Gerwin..
Link naar reactie
mooi. positieve berichten allemaal. Maar die casefans zitten er zeker niet standaard bij dan? Kijk deze vind 'k wel mooi de DX-01SL-D [img:2b00a1116b]http://www.homeshop-productions.nl/plaatjes/behuizingen/chieftec-zilver/chieftec-zilver-voorkant-klein.jpg[/img:2b00a1116b] Maar deze ook, de WX-01SL-D. [img:2b00a1116b]http://www.norrod.nl/product_images/Chieftec/Chieftec_WXSLD.gif[/img:2b00a1116b] Wat is het verschil dan, behalve het andere rooster?
Link naar reactie
Ik heb zelf een big-tower. Omdat mijn PC op de grond staat. komen de drives toch op een goed bereikbare hoogte. Verder bevalt die prima. Ik heb wel de uitvoering zonder deurtje. Met deurtje vind ik wel mooi, maar onpraktisch. Je moet steeds het deurtje openen, als je bij je drives wil en bovenal, het deurtje kan alleen links-om open. Dat moet je even in de gaten houden bij de opstelling van je PC. Het is niet mogelijk, om het deurtje andersom te bevestigen, zoals bij een koelkast wel mogelij is. Ik vind het een aanrader, Jan K.
Link naar reactie
Je hebt gelijk dat dat deurtje idd. wel iets is om rekening mee te houden. Voor mij moet het deurtje eigenlijk anders om openen. Maar misschien kan het ook wel, maar dat moet ik dan even in de winkel zien hoe ver het deurtje kan openen. Ps. het verschil tussen de plaatjes is dat de bovenste van de dragon serie is en de onderste van de winner-serie
Link naar reactie
Fans worden wel aangeraden bij snelle schijven, want anders kunnen ze flink warm worden. En m'n pc staat soms heel lang aan... [quote:e20d916165="Salv"]Nee de miditower zijn precies goed. Als ik weer mocht kiezen had ik zelf een miditwoer genomen. Niet dat ik ontevreden ben. Maar het is toch handiger. Die ruimte die je overhoudt boven je voeding is nutteloos.[/quote:e20d916165] Ruimte is wel handig voor watercoolers, maar ik vrees dat ik ook niet zo veel aan de ruimte heb. Maar je hebt wel weer meer bays. Wel jammer dat die fulltowers hier haast nergens te krijgen zijn.
Link naar reactie
ik heb de bovenste DX-01SL-D maar dan in het silver ziet er errug goed uit !! /edit hij staat hier namelijk op de grond, en die pootjes zijn wel lekker, als je geen vlakke ondergrond hebt bijv. tapijt enz... /edit Ik vindt het deurtje wel lekker voor als er hier kinderen komen (elk knopje is leuk om in te drukken.. Groeten Gerwin..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...