Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gegroet o forumgangsters, we zijn van plan om een nieuwe pc aan te schaffen, en over het beeldsscherm had ik nog een vraagje. Het betreft de Iiyama 17" LS704UT, ik heb even snel de vorige CT!'s doorgebladerd om eens te kijken of er wat over in stond. Toen kwam ik de Iiyama 19" LS902UT tegen, deze scheen een slechte [u:d14cbe66f6]beeldstabiliteit[/u:d14cbe66f6]te hebben. Nou heb ik niet zoveel verstand van beeldschermen en vroeg ik me af of de Iiyama LS902UT te vergelijken is met de LS704 UT wat betreft de beeldstabiliteit. Is er iemand die misschien ergens nog een testje heeft gezien over het betreffende beeldscherm of die het gewoon weet ? Bij voorbaad dank.
Link naar reactie
[quote:c0d3751cb4="computer_nerdo"]of de modellen te vergelijken zijn weet ik niet maar ik vergelijk altijd op merk als je een beeldscherm koopt moet (ik dacht) samsung hebben[/quote:c0d3751cb4] Waar slaat dat op, dat je een sumsung moet hebben. Overigens bedoel je de TFT samsung en hij vraagt over de 2 iiyama's CRT.
Link naar reactie
Alweer bedankt voor de reacties, ik bedoel idd de CRT schermen en ik ben nog steeds op zoek naar een goed testje. Opzich vertrouw ik Iiyama ook wel maar als er iets slecht over bijna dezelfde (?) Iiyama in de CT! staat ga je toch twijfelen :wink: Ik zoek nog even verder, zijn er misschien al mensen die nog ergens een testje weten te staan ?
Link naar reactie
Wat de doorslag zou moeten geven zijn je ogen. Probeer een zaak te vinden waar je schermen staan. Daar kun je ze zien. Mocht je in de buurt van Amsterdam wonen, kun je ook nog bij de importeur (Schiphol-Oost) gaan kijken. Overigens zijn met name de diamondtron monitoren LS704UTA)van IIyama hele scherpe en rustige schermen. Sommigen vinden alleen de steundraden die horizontaal achter het scherm lopen storend, maar ook dat is persoonlijk
Link naar reactie
[quote:919080cc06]Wat de doorslag zou moeten geven zijn je ogen[/quote:919080cc06] idd. Kijk gewoon welk van de schermen je het meest aanstaat. Zo ging het bij mij ook gewoon, had mijn systeem met monitor (ook Ilyama) al besteld, totdat ik ze zag draaien. Ik ben gelijk overgestapt naar een 901ut (vision master pro 452). TOP monitor. Die draden vindt ik niet eens storend, ik zie ze niet ens meer. Welke monitor ik aanvankelijk besteld had weet ik niet meer, maar kan best wel eens die 902 zijn???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...