Ga naar inhoud

Hulp bij keuze computer


Aanbevolen berichten

Hoi, Check even het volgende..... voor de aanschaf van een nieuwe comp: 1. Moederbord Aopen ax4GE MAX 2. Intel proc. 2400/533 3. 512 DDR 333 4. H.D 80 mb 7200 rpm 5. IDE ATA 100 6. Floppy 1.44 7. Aopen DVD 16x 8. Video Mercury 14x400 DDR Gforce4 64mb+TVout 9.Aopen Brander 52x24x52 Vraag 1. Wat gaat dit kosten, deze configuratie exact en waar ? Vraag 2. Adviezen welk component ik voor hetzelfde geld eruit moet laten en eventueel kan vervangen omdat het beter/sneller is e.d. ? bv. de videokaart zou ik vervangen in Ati Radeon 9700 pro enz... Alvasrt bedankt en groet, A.
Link naar reactie
De videokaart zou ik vervangen voor een Radeon 9700 :) Je geeft het zelf al aan eigenlijk. je wou destijds ook niet aan een nVidia kaart. zou ik het nu ook niet doen :) maar zonder gekeheid. de Radeon 9700 non-pro is betaalbaar en razend snel. kijk eens op www.tweakers.net/pricewatch voor de prijzen. ps. geen Aopen brander maar een Lite-on 52x brander.
Link naar reactie
ik word hier zo ziek van. kan je dan niks zelf koop een goede bril of neem een blindegeleide hond. ga dan naar de beste pcboer in je dorp/stad . vraag dan wat de beste pc is koop dan dat ding en zet dan op het forum dat je de beste pc van de wereld heb gekocht :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: . dat is pas meedenken
Link naar reactie
Ik zou idd als ik jouw was gaan voor een radeon kaartje gaan. Sound on-board? Geloof het wel. Aopen prima merk mainboarden, goede support en stabiel als een huis. cdrw weet niet wat verschil is tussen de lite-on en aopen. lite-on is uit eigen ervaring prima, dus. Maakt niet zo heel veel uit denk ik, tussen die 2.
Link naar reactie
[quote:821521a371="Sauron II"]Red Dragon, wat is er mis met een Aopen brander? Is toch een goed merk en het zit in dezelfde prijscategorie als de LITE-ON.[/quote:821521a371] Ik heb zelf geen ervaring met Aopen, wel met Lite-on. echter ik heb van diverse mensen negatiefe ervaringen gehoord over Aopen CD-roms/branders en DVD spelers. Aopen schijnt wel weer hele goeie moederborden te maken. maar dat is een ander verhaal lees eens wat testen op www.cdfreaks.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...