Ga naar inhoud

800mb cd-r's brandden


Aanbevolen berichten

hoi m8ties, Grrr, kweet dat dit een veel voorkomend probleem is bij een hoop mensen dus ik heb heel wat topics hier afgelezen, maar het lukt me nog steeds niet om 800mb cd-r te fikken. Ik heb een philips pcrw 1610 16X10X40 en nero 5.5.10.0 heb overburn enabled. Maar mn cd-rw fikt ze nog steeds niet, bij medium info geeft hij ook maar 700 mb aan (bij verschillende merken). Heb nu tx 90 min 48x speed bij de v&d gehaald (verkopen daar ook 100 minuten, was verbaasd) , pakt tie ook niet. maar goed moet ik nu mn software van mn cd brander updaten of is dit gewoon een verloren zaak. Oja met wat voor cd brander kan je probleemloos 100 min. cd's brandden?? In afwachting op reacties. groetjes uilte
Link naar reactie
Het aantal mb of tijd heeft niets met de snelheid te maken. Zelf heb ik een sony CRX175E2 24x10x40 en een lite-on LTR-48125W. Met beide brand ik altijd 800mb [90 min] de lite-on kan 99 min Als je een nieuwe wil aanschaffen adviseer ik de lite-on. De sony is ook een prima keuze. Op deze site kan je ook vergelijken http://www.dvdrhelp.com/cdwriters.php Suc6 met je keuze.
Link naar reactie
Hoi.., Om es met een goed bericht te komen voor de topicstarter...., deze 1610 CDRW heb ik zelf ook (cadeau gekregen...!) en ik heb er al tig keer verschillende 99min/870MB CD-R's mee gebrand zowel met de eerdere als met de laatse versies van NERO..... :) :) !! Na een firmwareupdate draait ie nu zelfs op 20x... [b:df8754fb93](let wel firmwareupdates zijn altijd op eigen risico..!!!)[/b:df8754fb93] Voor overburnen moet je ook in DAO-modus branden en niet in tracks. Grtz.....!!
Link naar reactie
Hoi.. Zoals je hier onder ziet is het Flashtool V3.7.1.6 Maar waar ik 't vandaan hebt gehaald kan ik niet zo gauw meer vinden. Ik heb em hier nog wel gewoon opgeslagen op schijf en nog gezipt (3,54 MB zoals 't gedowned was). Uitgepakt en geïnstalleerd is 't ie 8,06 MB groot...., daarna alleen maar op de .exe dubbelklikken en hij zoekt vanzelf het stuurprog van de brander op en update em. [b:7add8a4ac2]Handleidingkje :[/b:7add8a4ac2] (Uit de Read me txt) [i:7add8a4ac2]FlashTool V3.7.1.6[/i:7add8a4ac2] FlashTool V3.7.1.6 to update The firmware for Philips Optical Storage Drives ---- [i:7add8a4ac2]Special notes[/i:7add8a4ac2]: 1) After downloading the flashtool, remove (if still available) any older flashtool from your Hard Disk Drive, before you install the new Flashtool. 2) Before you start reflashing the drive, determine the current Firmware version in your drive and write down the newly required firmware filename from the list below. This is important to be prepaired, when you are requested to select the correct Firmware version from the list of Firmware programs, displayed on the screen. 3) In some cases the Flashtool indicates the need to disable the "Auto Insert Notification". When that happens, the Flashtool will ask you to reboot the system. After reboot, start the FlashTool again. 4) In specific cases the Flashtool will turn off DMA in your system. When that happens, the Flashtool will ask you to reboot the system. After reboot, start the FlashTool again. The FlashTool will update the firmware of the following drives: [i:7add8a4ac2]Vendorid Productid[/i:7add8a4ac2] [i:7add8a4ac2]Firmware level[/i:7add8a4ac2] PCRW1610: CDD4911 IDE P1.5 08/03/2002 1.PHILIPS CDD4911 2.PHILIPS CDRW1610A 3.IDE-CD R/RW 16x10A en nog een lijst van diverse andere drives o.a. ook de 48x CD-DVDschrijver etc. Ik zal verder gaan zoeken, en als ik em vind post ik em hier wel..!! Grtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...