Ga naar inhoud

Mening en Verbetering


Aanbevolen berichten

Beste mensen ik kan dit setje niet los maar in totaal nieuw kopen ongeassembleert. Graag jullie mening, kritische kantekeningen, enz. Wat moet ik er nog bij hebben enz. Wat ik al heb: 17" flatscreen Toetsenbord Muis Speakers Het systeen: 519 euro incl BTW Geheugen 512MB DDR 2700 Behuizing Aluminium Blue Tower Case, 300W Processor AMD Athlon XP 2400+ Cooler gecertificeerde AMD cooler Moederbord Asus A7V8X KT400, audio, LAN onboard, AGP 8X Harddisk Western Digital 80GB 7200rpm 8MB Cache CD-rewriter 48x RW CD-rewriter Videokaart GeForce4 MX440 64MB TV out Mvg Ruurd Feitsma
Link naar reactie
[quote:b44c2ee255="E gozeling"]Heb het bij Anders(hardware) neergezet.[/quote:b44c2ee255] Kun je in Netwerk, aanleg en installatie dan niet even een verwijzing plaatsen, want anders weet de topic starter niet waar z'n topic is gebleven. Of heb je al een Pm gestuurd? [edit]Hij is er van op de hoogte.[/edit]
Link naar reactie
[quote:e8a3941e88="computer_nerdo"]ik weet zo niet of het moederbord het ondersteund maar ik zou kijken voor sneller geheugen[/quote:e8a3941e88] wat moet hij nou met PC3200 of PC3500 met een CPU die een FSB heeft van 266 MHZ???? eigenlijks kan PC2100 net zo goed, aangezien je toch niet de volledige bandbreedte kan gebruiken van het mem.... als je iets niet weet, blaat dan ook niet in de rondte :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...