Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik wil in de computer van mijn vriend mijn eigen harde schijf bijplaatsen. We hebben beide Windows Me. Ik wil dan met BootMagic opstarten, dan kunnen we een keuze maken. Moet ik mijn schijf op 2de Master of als slave zetten? En als ik de schijf geplaatst heb installeer ik Boot Magic en ziet dit prog. dan beide schijven? Alvast bedankt! :oops:
Link naar reactie
Als die Schijf die er al in zit nu bootschijf en Master is kun je die andere er naast hangen als slave. Met een opstartdisk met Fdisk kun je nu kijken welke schijf/partitie de opstartbareboot is. Als de pc dus start zal de schijf die de boot verzorgt starten. Als je nu Bootmagic installeerd zal deze vragen of de tweede hd met inactieve boot toegevoegd moet worden. Na herstart verschijnt er dan een bootmenu. Vergeet niet resque diskette's aan te maken voor dat je begint, en maak zo mogelijk een backup van de schijven. PS Bootmagic en ik geven dus geen enkele garantie dat het in 1 x goed gaat. Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...