Ga naar inhoud

Interne Geluidskaart


Aanbevolen berichten

Gisteren was ik weer 's wat muziek aan t luisteren op mn computer en ik ontdekte dat de balans niet goed stond (linkerkant minder volume). Na alles softwarematig (volumecontrol, winamp, etc) nagekeken te hebben, d8 ik, t zal wel aan de speakers liggen (Creative 6.1 Inspire), maar ik had de speakers van links gewisseld met rechts, dat gaf hetzelfde resultaat (linkerkant minder volume). Dan zal t de subwoofer/amplifier wel zijn d8 ik. Maar toch nog ff de koptelefoon op computer aangesloten, en weer kreeg ik uit de linkerkant minder volume te horen. Het ligt dus aan de geluidskaart denk ik. Maar hoe kan het dan een geluidskaart (Maestro, intern) de balans verkeerd regelt, lijkt me toch nie mogelijk of wel?
Link naar reactie
Je zegt dat je eerst minder geluid had aan de linkerkant. Toen je de linker met de rechter speaker had verwisseld, had je nog steeds minder geluid aan de linkerkant :-? Dan zou er haast iets moeten zijn aan die linkerkant...? Misschien een sterke magneet ofzo? Anders zou ik eerst andere drivers proberen of kijken of de balans op je speakers zelf kan worden ingesteld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...