Ga naar inhoud

Wat is momenteel een goede kleurenlaserprinter?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben op zoek naar een goede kleurenlaserprinter. Hij moet redelijk foto's kunnen afdrukken (voor af en toe), goede kleurenafdrukken maken van presentaties en documenten en zeer goed zwartwit afdrukken kunnen maken. Momenteel heb ik een HP 4L zwartwit laser en een deskjet 690C, maar ik heb genoeg van de ingedroogde patronen en vlekkerige kleurenprints. Prijsindicatie €1200, dus ik lonk naar: HP 2200DN MinoltaQMS Magicolor 2300DL Epson C1900PS Echter, ik heb geen idee hoe deze printers zich verhouden tot elkaar. Alvast bedankt voor de info en tips. Jean-Marc
Link naar reactie
[quote:5b227115dc="plextor"]www.google.com zoek dan naar die printer[/quote:5b227115dc] Ja, dat weet ik ook wel, maar ik wil juist weten of er mensen zijn die de genoemde printers aan het werk hebben gezien en hun ervaringen willen delen. Alleen een vergelijking van prijzen en technische specs is niet voldoende. Google en Froogle heb ik al gedaan. L8R Jean-Marc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...