Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik heb een vraagje, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen, het gaan namelijk om het volgende,, ik wil binnenkort een labtop kopen, en nou heb ik er een op het oog, alleen er is een dingetje waar ik nog echt niet zeker van ben, deze labtop heeft namelijk geen eigen video geheugen, de uitleg die ik erbij kreeg, was dat het een deel van de interne geheugen gebruikt als intern geheugen,, dus wel een videokaart alleen geen eigen geheugen.. Ik weet niet echt goed wat ik hier van moet verwachten.. Dus kunnen jullie me helpen, en een beetje de voordelen en nadelen opsommen.. Ik wil graag de computer gebruiken voor video bewerking op amateur niveau en voor de rest een allround gebruik van de labtop,, office en spelletjes.. Alvas bedankt, hoop snel van jullie te horen
Link naar reactie
In feite is zo'n videokaart alleen maar goed voor het simpele 2d-werk, office en internet zal dus perfect gaan. Voor dingen die wat meer grafische capaciteit vereisen zoals spelletjes zal het wat minder en in geval van de wat nieuwere titels zelfs helemaal niet werken. Verder geldt natuurlijk dat door het gebruik van het intern geheugen door de onboard videokaart je systeem er minder geheugen overblijft voor andere zaken. Het voordeel van zo'n onboardvideo is eigenlijk alleen maar dat de prijs. PS: bedenk de volgende keer een passende titel die aangeeft waar je vraag over gaat, "help"klinkt nl. zo dramatisch :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...