Ga naar inhoud

[b]RAID-troubles; dataloss? ABIT KR7A HPT372-controller[/b]


Aanbevolen berichten

:cry: Harde schijven worden onder besturingssysteem als "unformatted" herkend, terwijl er 110Gb data op stond. HELP! Specs: Specs: 2x IBM HDD 80Gb geconnect op HPT372 RAIDcontroller; RAID-JBOD instelling (volume); dus geen RAID0 of RAID1. 1x MAXTOR HDD 60Gb (systeemschijf) geconnect op standaard IDE-poort. AMD XP1700+ processor en 512MB PC266 [/b]
Link naar reactie
Korte beschrijving: -na het afspelen van een avi-bestand loopt mijn PC vast in Windows XP Professional; -na rebooten volgt keer op keer een zwart scherm en XP laadt niet meer; -repairsessie vanaf XP-cdrom helpt niet; -cleaninstall gedaan van XP; -ontdekt dat mijn IBM-schijven niet herkend werden in XP (geen diskname en unformatted) -nagelopen of juiste HPT372 drivers waren geinstalleerd voor RAID; -XP gedeinstalleerd; -met Windows98 startupdisk gecheckt; volumes werden wel weergegeven (80Gb) en op een van de hdd kwam zelfs een weergave van data; -oude backup van CD-rom geinstalleerd (Win ME); -check gedaan op HPT372-driver; -harde schijven wederom niet herkend (geen diskname en unformatted) -opnieuw met Windows98 opstartdiskette en nu ook hier hdd niet meer toegankelijk. Wie heeft voor mij het verlossende bericht en kan mij helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...