Ga naar inhoud

probleem met usb printers


Aanbevolen berichten

ik heb laatst een hp 960 printer gekocht, toen werkte ik nog met win 2000 toen kreeg ik de printer onder usb niet aan de praat, maar wel via de paralle kabel, maar dat was niet de bedoeling omdat ik van die kabel al een hp 3100 had. ik ben onlangs over gegaan naar win xp pro nl. en tot mijn spijt werkte de printer nog steeds niet, via paralle kabel ik ben terug geweeest naar die tent waar ik hem gekocht had en daar kreeg ik een installatie beschrijving mee. :D ik moest eerst de driver installeren en daarna pas de printer er aan hangen, een beetje vreemd onder win xp en dan nog usb, maar oke ik dat gedaan het tot mijn spijd werkte het nog ook, Maar dit verhaal heeft maar 3 dagen geduurd, en heeft totaal 3 blaadjes geprint toen kreeg ik de fout melding in win dat hij wel een ubs apparaat had gevonden maar, maar kon niet herkenen welk apparaat het was. dit gebeurde elke keer zodra ik de printer aan zet. ik ben toen terug geweest naar die tent, want ik dacht dat een maandag morgen printer was, toen heb ik die hp ingegeroen voor een canon printer maar toen ik die ging installeren, kreeg ik de zelfde fout meling, dat hij een usb apparaat had gevonden maar kon het niet herkennen. op de andere usb poort heb ik een hp scanner en daar heb ik geen problemen mee, en nee omwisselen van poort is niet de oplossing. nu was mijn vraag of iemand dit verhaal herkend. en hoe je het op moet lossen. zou het iets te maken hebben met usb 2.0,een update naar usb 2.0 misschien.
Link naar reactie
zelfs onder xp of 2000 of wat dan ook installeer ik altijd eerst de drivers en dan als hij er om vraagt het apparaat pas insteken zo heb je over het algemeen het minst problemen. Anders heb je de kans dat windows denkt dat hij daar een driver voor heeft en die dan maar gebruikt met alle gevolgen vandien.
Link naar reactie
ja zo heb ik de eerste keer die hp printer geinstalleerd, maar naar die vellletjes papier kapte hij er mee, en gaf hij dus die foutmelidng onder win xp [quote:6b1deba674="rombaft"]zelfs onder xp of 2000 of wat dan ook installeer ik altijd eerst de drivers en dan als hij er om vraagt het apparaat pas insteken zo heb je over het algemeen het minst problemen. Anders heb je de kans dat windows denkt dat hij daar een driver voor heeft en die dan maar gebruikt met alle gevolgen vandien.[/quote:6b1deba674]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...