Ga naar inhoud

Ik snap het niet...


Aanbevolen berichten

Mijn systeem: Windows 2000 + alle servicepacks Motherboard: Asus P4B533-E Intel Pentium® 4 2.4 GHz DirectX9.0 GraphicNVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X 64MB Onboard sound: CMI8738/C3DX PCI Audio Device 1024 MB Memory (Virusscanner/Firewall Norton) Ik heb 3dmark03 gedownload en geprobeerd te draaien maar het lukt niet en het probleem heb ik wel vaker met andere spellen. Ik heb alleen altijd gedacht dat het aan het spel en windows 2000 lag maar begin nu wel te twijfelen. Wanneer ik 3dmark03 start en er een splash screen van het testspel "Wing of Fury" zie sluit het spel en 3dmark03 zonder enige waarschuwing meteen af en beland ik weer "netjes" op mijn desktop enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? alvast bedankt voor je reactie :evil:
Link naar reactie
Nee niet echt een computer om te testen ik heb wel een oud beestje boven staan maar... Ik heb eigenlijk steeds het idee gehad dat het aan mijn motherboard ligt en het iets met voltage te maken heeft... Ik heb mijn PC gekocht bij Mycom en wilde in eerste instantie ME gaan draaien maar dat lukte niet. Ik had ook eerst een andere videocard gehad nl. een asus 128mb kaart maar daarop liep ME steeds vast. Ik ben toen terug gegaan naar mycomp en daar hebben we wat andere kaarten geprobeerd maar die hadden het zelfde probleem. Maar toen ze een 32mb kaartje in mijn motherboard stakken werkte alles wel gewoon. Dus lag het ook niet aan het motherboard maar aan ME concludeerde we toen. Ik ben toen Windows 2000 gaan draaien :D :D en dat bevalt prima! Een collega had precies dezelfde moederboard en videokaart en had ook wat problemen en ik heb het toen maar op save gespeeld en mijn videokaart toch maar omgeruild naar een 64mb kaart en deze werkt op zich wel aardig alleen met sommige spellen klapt het hele programma eruit en belandt ik op de desktop!
Link naar reactie
nu ik heb die 3dmark03 nog niet laten lopen en ben het waarschijnlijk niet meer van plan, want ik heb wat problemen (nu niet overdreven erg maar toch) gehad met die direct x9.0, mijn kaart ondersteunt die toch niet dus hou ik het nu maar bij direct x 8.1, Heb ik wel even mijn windows opnieuw mogen herinstalleren want die direct x 9.0 gaat er blijkbaar nog niet zo makkelijk af, ik had zelfs voor ik hem er opzette een herstelpunt aangemaakt , daar naartoe gegaan en dan draaide mijn pc pas volledig in de soep.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...