Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende probleem, de printer HP 840 C is geinstalleerd middels een parallele kabel op een systeem met Win ME. Printen van een webpagina levert geen problemen op, maar wel het printen vanuit Word. Er wordt dan alleen van de bovenste regel wat geprint, halve letters, en daarna stopt het geheel. Een testpagina kwam er eerder nog goed uit. De computer staat niet bij mij, bij vrienden, dus eindeloos proberen zit er niet in. Kwestie van printer opnieuw installeren? Ik heb de Me driver vanaf de HP site geinstalleerd.
Link naar reactie
hi ha hallo, Ik heb hetzelfde, een ME besturingssysteem met een hp 840c printer, de printer werkte niet via een usb maar alleen met com-poort, en de originele drivers van de 840c werkt prima met ME, dus ik zal zeggen deinstalleren en opnieuw installeren, maar niet alleen software maar ook de printer zelf alszijnde hardware, zie configuratie -----> printers =====> verwijderen en toevoegen!! en opnieuw opstarten alles pluggen en aansturen!!!! succes! groetjes Hein (oja soms online!!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...