Ga naar inhoud

Welke Papst fan?


Aanbevolen berichten

Ik wil een kastkoeler aanschaffen. Ik heb 2 Papst koelers op het oog. Een koeler met 3 pins moederbord aansluiting of een met een 4 pins molex aansluiting. Ik heb een Chieftec kast met Chieftec voeding. En MSI mobo K7T266 PRO2 Mijn voorkeur gaat uit naar het type met de 4 pins molex. Kan dat op mijn voeding qua aansluitplug en heb ik dan ook de mogelijkheid, om de snelheid te controleren cq te beinvloeden via bijv. Speedfan. Het type met de 3 pins moederbordaansluiting kun je wel monitoren. Alvast bedankt voor de reakties.
Link naar reactie
Ga voor de Papst 4Pin [b:74c2c2ba4f]8412NGL[/b:74c2c2ba4f] vooral dat laatste is van belang. deze is heel erg stil (12db) ik heb er 3 van in me kast en hoor ze allemaal niet. Ik heb zelf ook een chieftec kast maar dan met een 480watt Antec voeding. je kan altijd nog verloop stukken kopen van 4pin naar 3pin. Speedfan heb je niet nodig met de 8412NGL. deze zijn zijn heel erg stil en sneller hoeven ze niet te draaien, ze doen hun werk uitstekend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...