Ga naar inhoud

Q-tec cases


Aanbevolen berichten

ik ken ze toevallig allebei, hangt er vanaf wat je erin gaat hangen Q-tec best leuke kast maar Chieftec gewoon beter en zwaarder/duurzamer afgewerkt, je komt overal beter bij, meer ruimte voor case-fans en harddisks, zet ze naast elkaar en je weet wat ik bedoel de Chieftec voedingen zijn gewoon beter, geen twijfel over maar een low-noise Q-tec is prima geschikt voor mijn Duron 1200 voor mijn Athlon 2400 + heb ik (liever) de Chieftec 340 Watt
Link naar reactie
Dat low noise gedoe stelt niks voor. Als je voor het eerst die voeding erin zet denk je: ''ach, best stil ja'' maar als je eenmaal een beetje aan het gamen bent hoor je al snel een luid gebrom. Die voedings-fan gaat sneller draaien bij hogere temps. en die maximale DB haalt ie dus makkelijk. Zo stil ie ie dus niet. En ik kan het weten, heb hem zelf ook. Ga voor Chieftec dus. ik weet het, cliché maar goed. Beter cliche dan eventuele kl*tevoedingen en cases met scherpe uitsteeksels
Link naar reactie
En als je die cases vergelijkt met een Aopen (die zijn ook niet zo duur). Welke volgorde kun je dan aanhouden? 1 Chieftec 2 Q-tec 3 Aopen of is een Aopen dan toch nog beter als de Q-tec?? Of zijn er misschien nog andere merken (kast en voeding)die jullie kunnen aanraden en die niet al te duur zijn maar wel een goede kwaliteit hebben??
Link naar reactie
A-open da's pas rotzooi. Er zijn maar een paar soorten voedingen die echt goed zijn. Schroef voor de lol eens een merkpc open. Die dingen zijn altijd superstil. Maar om nou te zeggen dat er merken zoals: antec, zalman en chieftec inzitten. Als je echt kast én voeding in één wilt hebben moet je toch maar een Antec kopen. Moet je kijken ofdat er een truepower inzit. Antec kasten worden gemaakt in dezelfde fabriek als de chieftecs. Dat kan je zeker zien aan die roosters die voorin de kast zitten. Alleen vind ik dat die deurtjes van Chieftec irritant zijn ivm bijvoorbeeld digidocs en fanbussen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...