Ga naar inhoud

Dell Inspiron 4000 morsdood na 20 maanden


Aanbevolen berichten

Knarsetandend van woede schrijf ik het bericht dat mijn Dell Inspiron 4000 reeds na 20 maanden de geest heeft gegeven. Nee, geen garantie verlengd indertijd, maar ga hier wel werk van maken, want een beetje notebook gaat minimaal 4 jaar mee, zeker bij gemiddeld gebruik. Volgens een technicien is het moederbord de boosdoener. Schijnt geen Dell mobo te zijn, maar een of ander inferieur massaproduktie ding. Een paar uurtjes surfen langs allerlei forums leert dat er vele mensen zijn wiens Dell spontaan de geest geeft. Ben wel geschrokken over de gigantische hoeveelheid klachten over Dell's hardware. Had ik maar eerder wat 'due diligence' op het internet gedaan naar merk en type. Dan was ik zeker niet op Dell uitgekomen. Heeft iemand een iedee hoe dat ik de gegevens van de HD kan benaderen? Het is een standaard notebook HD van IBM. Zou die in mijn nieuwe notebook kunnen, of is dat een kansloos idee???
Link naar reactie
[quote:de690b3d44="HermanH"]Iedere laptop-HD is over te bouwen in een andere laptop. Wel kunnen de prestaties verschillend zijn ivm de andere controller. Je moet de HD wel uit zijn omhulsel halen en in het omhulsel van de andere laptop zetten.[/quote:de690b3d44] Bedankt, zal het eens proberen zodra m'n nieuwe notebook binnen is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...