Ga naar inhoud

Laptop: hoeveel nog waard?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik weet niet of ik hiervoor in het goede forum zit, maar ik wil het toch wel graag weten dus daarom post ik het maar gewoon (sorry als ik hier verkeerd zit!).. De vraag is hoeveel geld ik nog ongeveer kan krijgen voor een laptop met de volgende specs: Compaq Armada E500 14,1" TFT scherm Intel PIII 600 MHz met Speedstep 320 MB SDRAM (PC100) ATI Rage Mobility Pro 8 MB 11 GB HDD 4200RPM 24X CD-ROM drive 3,5" diskette-station Lucent 56k V90 modem (ingebouwd) Intel Pro/100+ netwerkkaart (ingebouwd) 2 ingebouwde speakers 2 vrije PCMIA sloten Microfoon-ingang en luidspreker-uitgang Connectors: 1 x PS-2, 1 x Parallel, 1 x D-SUB (monitor), 1 x Dockingstation, 1 x RS-232, 1 x USB Accu gaat vrij lang mee (bij middelmatig gebruik 2 uur ofzo) Ik wil alleen graag een prijsindictatie van wat ik er nog voor zou kunnen krijgen; misschien doe ik 'm aan de hand daarvan weg. Laptop is overigens in perfecte staat. Alvast bedankt! :D
Link naar reactie
[quote:19d930e9cc="sub0"]Ik zou zeggen, kijk eens op sites als: [url]www.tweedehands.nl[/url] [url]www.marktplaats.nl[/url] Hier kun je met een beetje zoeken en kijken bepalen wat er zoals voor zo'n laptop gevraagd wordt.[/quote:19d930e9cc] Ja heb ik gedaan, daar worden voor dit soort configuraties (zelfde model) maar iets minder (minder geheugen of kleinere HDD) een dikke 600 euro gevraagd.. :o
Link naar reactie
[quote:ac10e05db9="Joost Huizinga"][quote:ac10e05db9="sub0"]Ik zou zeggen, kijk eens op sites als: [url]www.tweedehands.nl[/url] [url]www.marktplaats.nl[/url] Hier kun je met een beetje zoeken en kijken bepalen wat er zoals voor zo'n laptop gevraagd wordt.[/quote:ac10e05db9] Ja heb ik gedaan, daar worden voor dit soort configuraties (zelfde model) maar iets minder (minder geheugen of kleinere HDD) een dikke 600 euro gevraagd.. :o[/quote:ac10e05db9]nou, mooi toch. ik zal nog eventjes afwachten wat de andere te zeggen hebben hier op het forum. je heb toch geen haast met verkopen. ik houd in iedergeval nog steeds gewoon op €500.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...