Ga naar inhoud

Gateway computers


Aanbevolen berichten

[quote:b54e02bd4d="Pikanto"]Tja...maar ik dacht aan een Gateway laptop...kan ik dus wel vergeten.. jammer want het is echt leuk spul..... :cry: Nou ja ...moet ik toch maar eens weer bij Dell kijken... :wink: ik hoor trouwens dat de levering bij Dell niet zo lekker loopt nou ja....blijft jammer dat Gatway hier niet meer te krijgen is....[/quote:b54e02bd4d] DELL?, In een playstation kun je nog meer inbouwen. :wink: Hier hebben we ook een laptopje van dell, en er valt haast niks de configureren in het bios.
Link naar reactie
[quote:eec458c6d8="no_name"][quote:eec458c6d8="Pikanto"]Tja...maar ik dacht aan een Gateway laptop...kan ik dus wel vergeten.. jammer want het is echt leuk spul..... :cry: Nou ja ...moet ik toch maar eens weer bij Dell kijken... :wink: ik hoor trouwens dat de levering bij Dell niet zo lekker loopt nou ja....blijft jammer dat Gatway hier niet meer te krijgen is....[/quote:eec458c6d8] DELL?, In een playstation kun je nog meer inbouwen. :wink: Hier hebben we ook een laptopje van dell, en er valt haast niks de configureren in het bios.[/quote:eec458c6d8] Heb je nog een goeie tip voor me dan..???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...