Ga naar inhoud

Extigy via hoofdtelefoon


Aanbevolen berichten

Het is ondertussen alweer half 2 en ben na een paar uurtjes surfen nog steeds niet wijzer geworden betreft het volgende: Op mijn laptop speel ik vaak games en bij games vind ik het geluid zeer belangrijk. Afgelopen week heb ik al een Sennheiser HD212 Pro koptelefoon gekocht (die overigens zeer goed klinkt!), maar ik mis alleen nog een goede positionering van het geluid. :( Ik ben dus aan het zoeken gegaan op internet en een oplossing zou de Soundblaster Extigy kunnen zijn. Nu is daarbij alleen mijn groter vraag (die ik nergens op internet beantwoord kan vinden) of het geluid via mijn hoofdtelefoon beter gepositioneerd wordt als ik de Extigy ertussen zet! Hij ondersteunt EAX en al die dolby dingen, maar hier heb je (om het echt tot zijn recht te laten komen) natuurlijk een 5.1 boxenset voor nodig. Maar ik veronderstel dat ook het geluid dat dan door mijn Sennheisertje klinkt beter geposiotioneerd overkomt door een beter insturing....of zit ik nu op het verkeerde pad?? :-? Graag reacties hierop van gebruikers van dit product of andere mensen die mij uit de brand kunnen helpen....alvast bedankt!! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...