Ga naar inhoud

Modem Diamond niet onder XP..


Aanbevolen berichten

Ondanks de laatste drivers van Sonic Blue werkt mijn modem (Diamond Supra Express 56i Pro )niet meer onder XP. Heb geen zin om nieuwe te kopen..Gaat al heeeeeeel veel tijd inzitten. De laatste drivers die ik kon vinden waren ook niet voor XP maar voor Windows 2000....En dat noemde zich ''update''. Aan het eind van de installatie van die ''update'' werd er gevraagd om een file dat hij niet kon vinden...En ik dus ook niet.. Deze computer zit als gast op een netwerkje (2 computers,2 netwerkkaartjes en een crosslinkkabel. De andere computer zit via ISDN op het net). ik kan dus het internet op, maar ik zou gewoon ook willen girotellen, gewoon via inbellen. Of is dat ook mogelijk in het netwerk? Girotel online heeft minder mogelijkheden Wie kan mij helpen.....
Link naar reactie
Kijk eens of je hier wat aan hebt. www.sonicblue.com/support/diamond/ default.asp?menu=support&submenu=Modems www.windowsxp-drivers.com/companies/10/1000.htm www.windowsxp-drivers.com/drivers/77/77593.htm www.modem-drivers.com/companies/1000.htm www.vee90.net/xp/winxp_cnx_usb_problems.html Deze en nog vele anderen: Google search: Diamond Supra driver XP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...