Ga naar inhoud

Belkin router en Logitech webcams


Aanbevolen berichten

geacht forum, Ik zit nog steeds met het volgende probleem: Ik hen een laptop Toshiba met XP Pro met Logitech webcam verbonden via een Belkin draadloze router en een pcmcia kaart verbonden met kabel op het internet, terwijl wij op de zaak een desktop machine hebben met XP Pro en ook een Logitech webcam ook via de kabel aangesloten op het internet. Met MSN Messenger heb ik het probleem dat ik alleen geluid heb van de zaak maar geen beeld terwijl zij mij perfect zien en horen. Dit is een probleem van de router die NAT (Network Adress Trtanslation) nodig heeft om goed verbinding te maken met internet, als ik dit namelijk uitschakel in het configuratiescherm van de router kan ik geen verbinding meer maken. Op advies van de helpdesk van Belkin heb ik Yahoo Messenger geinstalleerd maar daar heb ik weer geen fatsoenlijk geluid en het beeld is erg traag. Ik heb ook geprobeerd om poorten open te zetten zoals op diverse site's wordt geadviseerd maar ook dat help niets. Wie weet raad, lijkt me een uitdaging voor techneuten :)))) bedankt voor jullie reacties Frans Meulbroek frans@mebrotex.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...