Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:6570ab9378="Maribex"]Ik moet dus nu iedere keer een stekkertje van de boxen uit de geluidkaart halen, en in de tv-kaart pluggen. Dat is best wel lastig. Hoe doe je dat doorlussen?[/quote:6570ab9378] Bij mij gaat er een audio-kabeltje van de uitgang van de TV-kaart naar de ingang van de geluidskaart. De uitgang van de geluidskaart kun je dan op je boxen aangesloten houden... Ik hoef nooit om te pluggen hoor.
Link naar reactie
ik heb aan de buitenkant een kabeltje tussen de tv-kaart en line-in van de gluidskaart gestopt (line-in is toch de middelste?) maar nu hoor ik alleen geluid uit de rechter geluidsboks en in heb al gekeken of ik ergens verkeerd heb ingesteld dat de balans niet goed is maar ik kan nergens zo'n balance regelaar vinden die niet op het midden staat :-?
Link naar reactie
[quote:14e70eec3a]Bij mij gaat er een audio-kabeltje van de uitgang van de TV-kaart naar de ingang van de geluidskaart. De uitgang van de geluidskaart kun je dan op je boxen aangesloten houden... Ik hoef nooit om te pluggen hoor. [/quote:14e70eec3a] Ik ben er nu ook mee aan het experimenteren, maar echt goed gaat het nog niet. Voorlopig lukt het alleen als ik mijn audio-instellingen op 4 (de subwoofer kan ik dan niet gebruiken) of op 2 boxen zet. Ook hoor ik dan van alles kraken, dus veel vertrouwen heb ik er nog niet in. Ik zal wel wat fout doen, maar ja...ik experimenteer wel verder.
Link naar reactie
Heb vandaag even de TD van mijn computerboer gebeld. Dachten dat het inderdaad ook intern moet kunnen, met een speciaal draadje (..waar je normaal een cd-rom mee aansluit...?). Hoe dan ook, mij werd aangeboden maar even langs te komen, dan zou dat voor mij geregeld worden. Zodra ik tijd heb ga ik even langs, en zal proberen over de schouder mee te kijken. Als ik nieuws heb (kan wel even duren) laat ik je het wel weten. BTW, ik heb een C-media 6ch. chip onboard. Groeten, Martin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...