Ga naar inhoud

beste voeding


Aanbevolen berichten

Mijn voeding is echt net een stofzuiger. Als ik geen muziek heb aanstaan word ik helemaal zenuwachtig van dat blazen. Welk merk staat bekend als geluidloos? Er zijn zat merken te noemen die goede voedingen hebben: enermax, Q-tec, Zalman enz. Maar dat bijvoorbeeld Q-tec stille voedingen heeft :roll: Ik heb nu zelf zo'n Q-tec 350 watt voeding. Is echt :cry: Welke moet ik kopen om een 'stiller' systeempje te hebben. Graag uit eigen ervaringen. [url=http://shop.freezinghardware.nl/index-shop.asp?Cat_ID=10](Hier koop ik altijd)[/url]
Link naar reactie
Op aanraden van forumgenoten een Antec True power 430 watt gekocht : :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Overtuigd? Hij is erruuuuuuuuuuuuuug stil(niet hoorbaar) en de kwaliteit straalt er vanaf, lekker zwaar en robuust, vergulde stekkers enz enz. [edit] tip: neem hem niet te licht, moderne voedingen hebben smartfans die harder gaan draaien als de voeding meer wordt belast. Bij een voeding die dus precies aan de maat is draaien de fans altijd op een relatief hoog toerental. Bij een voeding die flink overbemeten is zal ie de fansnelheid niet of nauwelijks hoeven op te voeren en blijft dus op het laagste toerental draaien. Zoals bij mij: ik heb echt een bult hardware in mijn pc zitten maar die voeding-fan heeft nooit meer dan 1450 toeren gedraaid en dat is het minimum.(max=2800) Zalman schijnt ook erg stil te zijn en wilde iki eerst kopen maar die is max 300 Watt, er schijnt een 450 watt aan te komen maar waneer? :roll: Dus maar die Antec gekocht en achteraf dus erg happy er mee.
Link naar reactie
[quote:aa2cef3f6e="Salv"]Wow, check die [url=http://www.tomshardware.com/howto/20021021/index.html]brandende[/url] Psu eens.[/quote:aa2cef3f6e] Die ziet er iig niet bepaald nieuw uit :D En ik vind dat ze bij voedingen ook iets moeten invoeren van 350+ of 500+, net zoals bij die AMD's. Want een bagger voeding van 400W is nog slechter dan een goede 300W(Antec) ;)
Link naar reactie
[quote:d776f59f9e="Salv"]Wow, check die [url=http://www.tomshardware.com/howto/20021021/index.html]brandende[/url] Psu eens.[/quote:d776f59f9e] Wow, leuk stukje. Die had ik gemist :oops:. Tot nu toe gedacht dat er veel stroom op 3,3V en 5V nodig was voor de CPU, dat is dus niet zo. Alleen is dit geloof ik nog wel getest bij huiskamer temperatuur. In de kast is het dus nog wat warmer. Verder ben ik dus nog wel benieuwd of de 5V lijn de stroom afhaalt van de 12V lijn of dat deze net als de 12V van de 220V netspannig afkomt (wel geschakeld natuurlijk). In het eerste geval heb je wat meer stroom marge met de 12 Volt lijn. Tja, men zou dus bij zijn voeding dus ook een handleiding moeten leveren ...
Link naar reactie
[quote:742dcc6b14="rwilligen"]Tis wel een aardige test ondanks dat er op dit forum niet erg positief wordt gedacht over THG.[/quote:742dcc6b14] niet positief over ome tom??? wie wie??? ik vindt het een van de betere review sites, en ze testen tenminste spul op een goeie manier.. daarnaast testen ze ook alles, niet altijd alleen maar mobo's, en videokaarten maar bijvoorbeeld ook bij veel mensen onbelangrijk lijkende (maar toch erg belangrijk zijnde) voedingen e.d zou zoals ook al aangegeven gaan voor de Antec voeding... die zijn echt superstil en zeer goed... heb zelf een CWT voeding, ook een goed merk, maar die maakt ook een bult herrie.. wat je evt ook nog eens kan proberen is de fan van de voeding te vervangen voor een stille Papfst van 12 Dba, als je hem dan nog hoort :-? nadeel kan zijn dat die niet een hoge luchtverplaatsing heeft, dus misschien wordt de voeding wat warmer.. maar het is een proberen waard, is stukken goedkoper als een nieuwe voeding
Link naar reactie
Nou ja, kijk maar eens bv hier, http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=78923&highlight=now+who+the+king Maar er zijn nog wel meer keren geweest dat ik niet al te beste kritiek op dit forum lees betreffende thg. wat er van waar is?, ik weet 't niet, ik vind zoals gezegd hun artikeltjes best wel aardig, en objectiviteit?: ach zo objectief is CT! nou ook weer niet, ik krijg af en toe bij het lezen daarvan ook wel eens een rare smaak in mijn mond... Anyway: veel tests over voedingen kon ik destijds zelf ook niet vinden en dit is er 1 dus lees 'm maar en trek zelf je conclusies :wink:
Link naar reactie
Ik ga m'n voeding maar niet modificeren. Die sterke fan zal er niks voor niks zitten. Nee, ik koop wel een Antec 380 ofzo. Ik heb van iemand gehoord dat die aardig stil zijn. Antec is ook wel een redelijk merk volgensmij dus dat zit wel goed. Maar is er hier iemand die een Antec 380 heeft? Ik vind 430 of 480 watt net iets te veel. er is ook 330 maar da's net iets te weinig. Ik koop hem wel bij Salland. [url=http://is41.introweb.nl/cgi-bin/salland.filereader?3e59021c035362a827195041604305a5+NL/products/4093]hier[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...