Ga naar inhoud

PCMCIA kaart voor Acer 501T laptop..


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een PCMCIA kaartje voor mijn Acer 501T. Het is een PII 233 met 32 mb geheugen en 3 gb HDD. Deze willen we dus opnemen in het netwerk maar ik heb me laten vertellen door een pc-zaak dat de nieuwe PCMCIA kaartjes allemaal Cardbus zijn en dat die Acer 501T dat hoogstwaarschijnlijk niet heeft. :( Ik heb dus een oudere Slot-PCMCIA kaart nodig. Maar in pricewatch kom ik er niet echt uit. Iemand enig idee welke kaart ik moet kopen (geen wireless) :oops: Alvast bedankt! :)
Link naar reactie
Ik heb zelf een 3com 3CCFE574BT. Deze werkt in een Acer pentium 133 Mhz. Ook de 3C589D-TP werkt prima. De eerste is een 10/100 mbps kaart, de tweede een 10 mbps kaart. Ik denk er over om er 1 te verkopen. Maar Tiel is misschien te ver weg voor je. Als je een kaart gaat kopen, kan je je laptop mee nemen. Bij de goede winkels kan je de kaart ter plekke testen. Ook als je een tweedehands kaart gaat halen, kan je dat vragen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...