Ga naar inhoud

Raar probleem met Xp PRO en USB muis + keyboard


Aanbevolen berichten

Hallo Heb gister windows Xp geinstalleerd op een Packerd bell pc van een vriend van mij. Had hij eerst windows 98 SE maar die liep voortdurend vast door de zooi die hij erop had staan. Heb bij mij thuis een format c: uitgevoerd en xp erop gegooid. Dit alles is gebeurd met mijn ps2 muis en keyboard. Pc weer naar zijn huis, usb muis en keyboard ingeplugd. NIx. Pc start op, maar bij inlogscherm doen de muis en keyboard nix. Kan wel via keyboard in bios komen. Nu staat ie weer bij mij en toen ik de pc opstartte met mijn muis en keyboard liep ie weer als een zonnetje. Toen zijn usb m+k ingeplugd, ze werden herkend en geinstalleerd en deed het perfect. Na opnieuw starten weer precies hetzelfde liedje. Instellingen staat in bios goed etc. Komt dit omdat ik xp met mijn spullen heb geinstalleerd of niet? zou ik wel raar vinden. Iemand misschien oplossing: Packerd Bell Imedia 6100 RW AMD k7 1 GHZ 320 MB SDRAM DVD + CDRW 20 GB HD MAxtor GF4 MX 440
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...