Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hey, ik wil graag een beetje meer geheugen in me computer. nu weet ik niet zo veel van me computer af maar het is een pentium IV 4 2.0 ghz 256 ddr het is een msi moederbord (type heb ik geen idee van) en er zit dus 1 zo'n strippie geheugen in. het geheugen is van samsung nu weet ik niet of dit dan dimm of simm is ik denk zelf dimm en of dit pc 266 of 333 is ofzoiets. wie kan mij verder helpen om uit te zoeken welk geheugen ik nodig heb. alvast bedankt,
Link naar reactie
je zegt zelf ddr dus ga naar de pc boer, vraag u een latje van 256mb ddr 266 (ik ben bijna zeker dat het 266 zal zijn) en steek het er in. indien het toch 333 zou zijn, geen probleem je ram past zich auromatisch aan aan de laagste snelheid en iedereen mag beweren wat hij wil mar uit verschillende benchmarks is al vele malen gebleken de de performance van de pc tussen de 2 en de 4 procent stijgt als je van 266 naar 333 gaat dus niet om naar huis te schrijven, je word het toch niet gewaar. ps : verwacht nu ook niet als je je ram verdubbeld dat je pc plots enorm zal versnellen, dit zal je alleen merken in sommige progs(bv fotobewerkin...), ook sommige games en een beetje tussen het switchen van het een prog naar het ander maar dit is ook afhankelijk van je cache en die kan je niet verhogen (tenzij door een andere cpu te steken natuurlijk)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...