Ga naar inhoud

Beperkt virtueel geheugen probleem........


Aanbevolen berichten

bij het opstarten van Win2000. Na wat speurtochten op dit forum ben ik erachter dat er meer mensen zijn geweest met dit probleem, echter ik kan er niet achter komen of deze pechvogels net als ik niet kunnen opstarten. Mijn pc blijft hangen bij het ingeven van het administrator WW en komt daarna met de boodschap dat er te weinig virtueel geheugen is. De tekst bij de melding geeft aan hoe ik het kan verhelpen (virtueel geheugen groter maken) maar ik kom niet in het systeem, vandaar de vraag hoe kom ik in W2k of kan ik het virtueel geheugen verhogen door een noodhersteldiskette? Ik heb genoeg schijfruimte, dus daar kan het echt niet aan liggen. Ik heb uit eerdere postings begrepen dat ik een pagefile kan verwijderen, maar hoe krijg ik dit voor elkaar? is NTSF partitie. Weet iemand een oplossing?? Ik hoop maar dat iemand me kan helpen, want opnieuw installeren levert nogal wat extra problemen op! Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...