Ga naar inhoud

IP adres router?


Aanbevolen berichten

Het is niet dat het ellendig lang duurt, maximum een halve minuut om dan uiteindelijk bij "The page cannot be displayed" uit te komen. En soms is het die ene site waar je dan meer kunt zoeken over dat adres (vroeger was het iets van msn). Telkens opnieuw refreshen haalt niets uit. Ik heb de laatste tijd trouwens ook veel last met het ophalen van emails. Ik heb geen firewall opstaan. In de handleiding staat niets over 2 soorten resets. Ik zou wel een reset durven wagen als m'n ouders er niet zijn (volgens de -nederlandstalige- handleiding is de installatie een peulschil), maar zal dit ook een garantie zijn dat ik dan wel de settings van die router krijg?
Link naar reactie
Ik woon idd in België (ondertussen in m'n profiel gezet) Zonder garantie begin ik er niet aan, misschien wel naar die helpdesk bellen, alleen weet ik niet wat ADSL ermee te maken heeft. Ik zou toch rechtstreeks moeten kunnen connecteren met de router (via ip). Internet explorer weet trouwens dat het verbinding maakt via LAN, dus de router maakt de echte verbinding; als ik het ip van de router ingeef hoeft die router niet verder te gaan zoeken (via ADSL modem). Als ik btw naar http://192.168.1.1 ga nadat ik de modem uit doe gebeurt hetzelfde, en het duurt ook evenlang. Weet je ook over wélke andere zaken het volgens jou vermoedelijk kan gaan?
Link naar reactie
Ik weet van routers niet veel af en verwees naar Belgacom omdat die hier ook een hub geïnstalleerd hebben. Als ik ermee verbinding wil krijgen moet ik hetzelfde ip-nummer ingeven. Vandaar dat ik dacht dat Belgacom er voor iets tussenzat maar (zie mijn eerste zin) blijkbaar zit ik fout. Voor de rest kan ik je niet helpen... :-?
Link naar reactie
Ik wist niet dat dit het nummer van Belgacom was, nu ik dat weet bel ik zeker niet. Het is een 1pc abonnement, en dan mag je volgens de regels van Belgacom je lijn niet splitsen tenzij je een abonement voor meerdere pc's neemt (zelfde snelheid enzo, alleen duurder). Bij de helpdesk vragen ze om je gegevens, dus zal ik het anders moeten oplossen...
Link naar reactie
[quote:aaa9fd9b65="juul"]Ik wist niet dat dit het nummer van Belgacom was, nu ik dat weet bel ik zeker niet. Het is een 1pc abonnement, en dan mag je volgens de regels van Belgacom je lijn niet splitsen tenzij je een abonement voor meerdere pc's neemt (zelfde snelheid enzo, alleen duurder). Bij de helpdesk vragen ze om je gegevens, dus zal ik het anders moeten oplossen...[/quote:aaa9fd9b65]Dan heb je van mijn antwoord toch iets opgestoken! :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...