anoniem Geplaatst: 21 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2003 Het is niet dat het ellendig lang duurt, maximum een halve minuut om dan uiteindelijk bij "The page cannot be displayed" uit te komen. En soms is het die ene site waar je dan meer kunt zoeken over dat adres (vroeger was het iets van msn). Telkens opnieuw refreshen haalt niets uit. Ik heb de laatste tijd trouwens ook veel last met het ophalen van emails. Ik heb geen firewall opstaan. In de handleiding staat niets over 2 soorten resets. Ik zou wel een reset durven wagen als m'n ouders er niet zijn (volgens de -nederlandstalige- handleiding is de installatie een peulschil), maar zal dit ook een garantie zijn dat ik dan wel de settings van die router krijg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2003 Garantie? Nee: 't kan ook nog aan andere zaken liggen, vermoed ik. Wat je ook kan (als je in België woont tenminste, maar dat dacht ik wel, volgens je IP dat je vermeldde): Je kan ook bellen op de 0800 22700 en vragen door te schakelen naar de ADSL-helpdeks Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2003 Ik woon idd in België (ondertussen in m'n profiel gezet) Zonder garantie begin ik er niet aan, misschien wel naar die helpdesk bellen, alleen weet ik niet wat ADSL ermee te maken heeft. Ik zou toch rechtstreeks moeten kunnen connecteren met de router (via ip). Internet explorer weet trouwens dat het verbinding maakt via LAN, dus de router maakt de echte verbinding; als ik het ip van de router ingeef hoeft die router niet verder te gaan zoeken (via ADSL modem). Als ik btw naar http://192.168.1.1 ga nadat ik de modem uit doe gebeurt hetzelfde, en het duurt ook evenlang. Weet je ook over wélke andere zaken het volgens jou vermoedelijk kan gaan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2003 Ik weet van routers niet veel af en verwees naar Belgacom omdat die hier ook een hub geïnstalleerd hebben. Als ik ermee verbinding wil krijgen moet ik hetzelfde ip-nummer ingeven. Vandaar dat ik dacht dat Belgacom er voor iets tussenzat maar (zie mijn eerste zin) blijkbaar zit ik fout. Voor de rest kan ik je niet helpen... :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2003 Ik wist niet dat dit het nummer van Belgacom was, nu ik dat weet bel ik zeker niet. Het is een 1pc abonnement, en dan mag je volgens de regels van Belgacom je lijn niet splitsen tenzij je een abonement voor meerdere pc's neemt (zelfde snelheid enzo, alleen duurder). Bij de helpdesk vragen ze om je gegevens, dus zal ik het anders moeten oplossen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2003 [quote:aaa9fd9b65="juul"]Ik wist niet dat dit het nummer van Belgacom was, nu ik dat weet bel ik zeker niet. Het is een 1pc abonnement, en dan mag je volgens de regels van Belgacom je lijn niet splitsen tenzij je een abonement voor meerdere pc's neemt (zelfde snelheid enzo, alleen duurder). Bij de helpdesk vragen ze om je gegevens, dus zal ik het anders moeten oplossen...[/quote:aaa9fd9b65]Dan heb je van mijn antwoord toch iets opgestoken! :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen