Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

volgens mij gaat dat wel maar je bent beter dat je je muis op een gewone poort zet en bv je printer, scanner, digicam, .... op een poort van de hub zet, dit omdat als er een probleem is met de hub (externe stroom, intern probleem in hub) dat je toch nog zonder probleem je muis kan gebruiken. of je kan doen zoals ik, gewoon een verloopstekkertje gebruiken (kun je kopen bij de pc boer of zit zelfs bijgeleverd vbij de muis), bij mij zit zo mijn usb muis ook in mijn seriele poort.
Link naar reactie
[quote:075e4d8f97="rombaft"]of je kan doen zoals ik, gewoon een verloopstekkertje gebruiken (kun je kopen bij de pc boer of zit zelfs bijgeleverd vbij de muis)[/quote:075e4d8f97] [color=darkblue:075e4d8f97]Welke PC Boer kom jij? Ik loop stad en land af voor zo'n ^%$&(* convertertje van USB naar PS/2, maar iedere keer hetzelfde antwoord dat ze die niet los verkopen, maar je die alleen bij de muis of KB krijgt...[/color:075e4d8f97] :-?
Link naar reactie
[color=darkblue:c7a2dba4cc]Welke PC Boer kom jij? Ik loop stad en land af voor zo'n ^%$&(* convertertje van USB naar PS/2, maar iedere keer hetzelfde antwoord dat ze die niet los verkopen, maar je die alleen bij de muis of KB krijgt...[/color:c7a2dba4cc] :-?[/quote] Ik weet niet hoe wanhopig je nog bent maar laat ik er nou 1 over hebben :) (woon in de buurt van Nijmegen/Arnhem)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...