Ga naar inhoud

Compaq laptop rare foutmelding...


Aanbevolen berichten

Sinds kort houdt mijn Compaq laptop het voor gezien: Hij start op, laat vervolgens het compaq logo zien en dan gaatie op zwart, met bovenaan de melding: RESTORING HIBERNATED STATE... Ik dacht: nou ja, laat hem maar fijn restoren, wat het ook moge zijn...Maar na een nacht kwam ik er achter dat hij waarschijnlijk nooit uitgestored zou raken... Wie weet wat de melding betekent en wat ik er aan kan doen? Met dank reeds
Link naar reactie
Dit probleem even bij PCwelt.de opgezocht. Misschien kun je hier wat mee. Lijkt volgens eerdere ervaringen aan je harddisk te liggen Ik hoop dat het mij vergeven wordt. Misschien schend ik wel auteursrechten. :-? Thema: Compaq - Restoring hibernated state 2 Beiträge 11.11.2002 | 22:05 Guten Abend miteinander, bereits im Januar 2001 hat Speedy 3 (Axel Schumann) dieses Thema angerissen, aber leider keine endgültige Lösung erhalten. Heute habe ich die gleichen Probleme: - Compaq Armada E500 - XP pro - "Restoring hibernated state" - nix geht mehr: kein F10, kein Alt-Ctrl-Del, kein Booten, Was gibt es hier neues? Wer kann helfen 12.11.2002 | 15:18 Ändern Hi, hab mir mal die vorigen Postings durchgelesen. Ich kenne das Notebook nicht, hätte da nur noch ein paar Ideen. Erst einmal alle am Gerät extern angeschlossene Hardware entfernen, incl. etwaiger PCMCIA-Karten. Hast Du bereits probiert, den Power-Schalter länger zu betätigen? Ein Versuch wäre noch, den Speicher mal auzubauen, falls das möglich ist und den Rechner danach versuchen einzuschalten. Möglicherweise wird dadurch im CMos-Rom ein Fehlerflag gesetzt und Dir nach dem Wiedereinsetzen des Speichers ein Aufruf des Setup ermöglicht. Wenn das auch nichts hilft, bliebe eigenlich nur noch der Ausbau der Festplatte und Anschluss derselben an einen anderen Rechner, auf der die Datei hiberfil.sys gelöscht werden kann. Möglicherweise existiert auch eine Partition für das Hibernating, dann müsste die gelöscht werden, das weiss ich allerdings nicht.
Link naar reactie
Via toch een vraag over voorafgaande aan de servicelijn van compaq ben ik er inmiddels achter gekomen: stroom eraf, harde schijf eruit, opstarten zonder harde schijf. Kiezen tussen 2 opties (maakt niet uit welke). afsluiten, harde schijf er weer in ..............en hij doet het weer. Vraag me niet waarom, maar voor mekaar. Met dank voor de moeite. door jullie ben ik op het goede spoor gekomen. Groetjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...