Ga naar inhoud

laptop met wachtwoord!!!


Aanbevolen berichten

Hoi deze vraag stel ik namens mijn vriend, Mijn vriend heeft een laptop toshiba 866Mhz, hij zat wat te kloten in de bios ofzo en nu staat er een wachtwoord op. Zo gauw hij de laptop aanzet vraagt ie om het wachtwoord :-? Maar hij geen idee van heeft wat et mag zijn, en ik ben niet echt bekend met laptops dus vraag ik aan jullie hoe kan hij dat wachtwoord weg krijgen??? B.V.D
Link naar reactie
Zoek eens op dit forum naar antwoorden , want dit probleem is al veel vaken aan bod geweest. Mogelijke oplossingen: - batterij er een tijdje uit - jumper omzetten Deze opl. zijn echter niet zo makkelijk uit te voeren op een laptop - mogelijke wachtwoorden proberen - tooltje CRCKMOS proberen (kan ik je eventueel toemailen). Deze zet je op een bootflop, opstarten en tooltje runnen. CRCKMOS maakt je instellingen in de bios leeg, dus ook je wachtwoord. Let wel een laptop is vaak wat gevoeliger dan een desktop en gebruik van dit soort programmaatjes zijn altijd en geheel op eigen risico Suc6 RS
Link naar reactie
Eenvoudig telefoontje en Tosh., Compaq, Dell, HP, kortom alle merken met naam helpen je voort. De enige voorwaarde is het doorgeven van het serialnummer van uw Laptop, uw naam en adres. Bij ontbreken van het nummer moet je kunnen bewijzen dat je de laptop op rechtmatige wijze verkregen hebt. Dit bewijs moet je bij bv DELL ALTIJD leveren. Wat maar goed is: iedereen kan beweren dat het zijn toestel is, terwijl 15% van alle laptops gestolen worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...