Ga naar inhoud

Hardware problemen: Wat moet ik doen? Een nieuwe kopen?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn. Ik heb een pc van 2 jaar oud. Zie onderaan. Maar sinds vorig jaar heb ik er steeds problemen mee gehad. Vooral met opstarten. Meestal vindt de bios geen opstartsector op de hd-schijf. Sindsdien ben ik winkel in en winkel uit geweest en veel geld uitbesteed aan benzine, werkuren en nieuwe hardware: nieuwe HD, voeding (die weliswaar 2x stuk is gegaan), nieuw moederbord andere ram(dit heb ik niet gekocht maar wel laten checken). En het is nog niet opgelost. Ik ben het beu en ben aan het overwegen een volledige nieuwe pc te kopen. Maar ik vind dat overdreven gezien de nieuwe hardware in die pc steekt. Anderzijds wil ik geen geld meer uitgeven aan een oudere pc. Ik hoop dat jullie me goede raad kunnen geven. Amd athlontb1.33 geforce2 gts 256ddr-ram, msikt3 ultra, maxtor 80Gb 6L080J4 op primary IDE master, 80GB western digital OS: dual boot Winxp-pro, W2Kserver werkend met XOSL
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...