Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb twee vraagjes over Bluetooth, Ik heb laatst 2 Acer Bluetooth USB adapters gekocht. Mijn eerste vraag is hoe groot het bereik is van deze adapters, want dit staat nergens aangegeven. Mijn tweede vraag: Ik heb een Laptop met daarop Windows XP Home Edition geinstalleerd. Daarnaast heb ik een desktop computer met daarop Windows 98. Ik krijg het niet voor elkaar om via deze 2 een internet verbinding op de laptop te krijgen. De 2 modules kunnen wel met elkaar communiceren. maar ik krijg het niet voormekaar om een netwerk verbinding te krijgen. Hoe doe ik dit?? Groetjes Willem
Link naar reactie
[quote:ed67cdbf9a="Willem-16"]Hallo, ik heb twee vraagjes over Bluetooth, Ik heb laatst 2 Acer Bluetooth USB adapters gekocht. Mijn eerste vraag is hoe groot het bereik is van deze adapters, want dit staat nergens aangegeven.[/quote:ed67cdbf9a] Ik ken zelf de Acer Bluetooth adapters niet, maar ik zie op internet dat het een 0dBm device is, dus ongeveer 10 meter. [quote:ed67cdbf9a="Willem-16"]Mijn tweede vraag: Ik heb een Laptop met daarop Windows XP Home Edition geinstalleerd. Daarnaast heb ik een desktop computer met daarop Windows 98. Ik krijg het niet voor elkaar om via deze 2 een internet verbinding op de laptop te krijgen. De 2 modules kunnen wel met elkaar communiceren. maar ik krijg het niet voormekaar om een netwerk verbinding te krijgen. Hoe doe ik dit??[/quote:ed67cdbf9a] Kun je wel een LAN verbinding opzetten tussen de 2 laptops?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...