Ga naar inhoud

welke printer


Aanbevolen berichten

[quote:e6b2ef6b45="Eddey"][quote:e6b2ef6b45="EvilC"]EPSON is inderdaad niet zo'n beste keus... [knip][/quote:e6b2ef6b45] een vriend van me heeft een Epson uit de 60 serie gekocht (gewone kleurenprinter), en echt stil kan ik hem niet noemen ([i:e6b2ef6b45]understatement[/i:e6b2ef6b45])[/quote:e6b2ef6b45]Epson heeft iets te maken met seiko. hun klokkies zijn wel bij de tijd. maar een Epson printer is niet zo best. hp os canon. ik zweer bij een oude laserjet 4plus
Link naar reactie
[color=darkblue:cc2c3ad5e2]Ik heb zelf een tweedehands HP LaserJet 4M gekocht, beetje schoongemaakt, nieuwe toner erin (+/- € 60), maar dan heb je wel genoeg voor zo'n 2000 printjes. Enig deel ([i:cc2c3ad5e2]na[/i:cc2c3ad5e2]deel kan ik het niet noemen) is wel dat je alleen z/w print. Maar ik gebruik hem toch eigenlijk alleen maar voor brieven ed. Daarvoor is hij dan ook heel geschikt. Dus als je niet teveel grafische zooi print, zou ik zeggen kijk of je niet ergens bij een veilingsite oid een laser printer op de kop kunt tikken en je bent een stuk goedkoper uit dan met al die goedbedoelde[/color:cc2c3ad5e2] :evil: [color=black:cc2c3ad5e2]inkjet[/color:cc2c3ad5e2][color=darkblue:cc2c3ad5e2]printers.[/color:cc2c3ad5e2] [color=darkblue:cc2c3ad5e2]Succes met je keuze als je die nog niet gemaakt hebt.[/color:cc2c3ad5e2]
Link naar reactie
alweer zo'n eeuwig aanhoudende altijd terugkerende discussie.... Ik heb nogmaals gezegd nog NOOIT problemen met epson printers gehad, en een epson print (voornl. foto's) is altijd nog de beste kwaliteit die ik ooit van een printer gezien heb. Het enige is dat je wel met de driver om moet weten te gaan, en deze correct insteld al naar gelang wat je wil printen en dat ie niet iedere lowbudget shit inkt slurpt ja dat klopt. Het enige echte nadeel aan Epson is de vaste printkop als er een probleem mee is. Het enige ECHTE printermerk waar we het dan nog over kunnen hebben is HP, en juist die staan bekend ervoor een groot gedeelte van de inkt in het opvangkussentje te spuiten. (wat hier in deze topic Epson aangepraat wordt.) Bovendien zijn de patronen veel en veel te duur voor de meeste modellen. Over verdere (low-budget) merken wil ik het helemaal niet hebben zoals Lexmark, Canon en dergelijke Sh.........
Link naar reactie
[quote:2aa2447ed9="micky.g"]alweer zo'n eeuwig aanhoudende altijd terugkerende discussie.... Ik heb nogmaals gezegd nog NOOIT problemen met epson printers gehad, en een epson print (voornl. foto's) is altijd nog de beste kwaliteit die ik ooit van een printer gezien heb. Het enige is dat je wel met de driver om moet weten te gaan, en deze correct insteld al naar gelang wat je wil printen en dat ie niet iedere lowbudget shit inkt slurpt ja dat klopt. Het enige echte nadeel aan Epson is de vaste printkop als er een probleem mee is. Het enige ECHTE printermerk waar we het dan nog over kunnen hebben is HP, en juist die staan bekend ervoor een groot gedeelte van de inkt in het opvangkussentje te spuiten. (wat hier in deze topic Epson aangepraat wordt.) Bovendien zijn de patronen veel en veel te duur voor de meeste modellen. Over verdere (low-budget) merken wil ik het helemaal niet hebben zoals Lexmark, Canon en dergelijke Sh.........[/quote:2aa2447ed9]Over verdere (low-budget) merken wil ik het helemaal niet hebben zoals Lexmark, Canon en dergelijke Sh.........hoort Epson daar ook niet bij vooral de 7000 serie :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...