Ga naar inhoud

welke printer


Aanbevolen berichten

Nou, zou je HP wel doen. Dat zijn echt klere printers omdat ze geen eens recht kunnen printen. 10 jaar geleden niet en nu nog steeds niet!!!! Ikzelf heb een Canon die egt perfect is maar wel 200 euro kost. Dat wil je niet waarom dan geen Epson, die zijn wel goed en volgens mij kan je daar wel inktpatronen instoppen van zo'n ander merk. Maar je zit wel vast aan een vaste printkop. Ik heb hier veel problemen mee gehad en uiteindelijk heb ik een nieuwe printer moeten kopen. Dat zuigt dus aan Epson. Volgens mij gaat Epson ook een nieuwe beveiliging maken maar die is overigens al gekraakt door bedrijven als Wecare. Zelf raad ik je dus een Canon aan en jij vond die oude niet fijn, maar dat vond ik ook. Had ook een vooroordeel omdat een vriend van me ook zo'n kut BubbleJet had. Koop je de CanonS300 heb je voor ongeveer 100 euro een vet goede printer! Die egt supergoed! Maar een HP zou ik zelf nooit doen omdat dat ongelovelijk gaat irriteren --> altijd scheef printen :x Groeten Peter
Link naar reactie
[quote:bdb337d79a="Rob The Great"]En daar ben ik het niet mee eens, zoveel mensen, zoveel meningen. Een Epson is een inktslurper. Ik heb een Epson gehad en werd arm aan de inktpatronen. Zwart diverse malen moeten vervangen zonder dat ik bijna niet geprint had. Heb nu weer een Epson een 840c en perfect, ook het navullen gaat zonder problemen.[/quote:bdb337d79a]hier gaan we weer EPSON is een drol van een printer. het duurd een tijd voor dat een epson printer wakker wordt. hij zuipt inkt als een tempelier als je geen epson inkt koopt dan is de kans heel groot dat de inkt spuitkop verstopt. dan is een reparatie duurder dan een nieuwe printer. ik heb zelf nu een ph laserjet4plus. het is een oud beesje maar printen als een jonge god :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
Zelf heb ik een Canon S450, na een verhuizing had hij geen zin meer om zwart te printen. heb toen een nieuwe printerkop gekocht voor 50 euro (afzetters!), toen wilde hij helemaal niets meer printen. Bleek het te komen doordat mn pc verrommeld was, na een format c, d, e en f :D deed hij het weer. Niet dat dat veel uitmaakt in jou keuze, wilde het gewoon ff kwijt. Hij print gewoon topkwaliteit, aparte inktankies, zuipt niet veel, kunnen wecare (ofzoiets) in, mooi recht en kan ook nog es fotoinkt (en papier) doen. Oja, je kan er ook een scannermodule indouwen (maar dat was met de BJC3000 die mn vader heeft, 3,5 jaar oud ook al zo). Heb nog ook een leuk trucje uitgevoerd bij de aankoop: de printer kostte overal (toen ik hem ging kopen, 2000, beste uit Computertotaal test) 450 gulden, ging ik in Leiden allerlei compzaken af (stuk of 10). Overal zeggen van "ik heb hem ergens anders voor 390 gezien, mag ik hem hier voor 375 nu meenemen?". Moet je wel veel winkels af, maar Vobis trapte er in en mocht hem voor 375 meenemen :roll: :lol: Thanks!
Link naar reactie
EPSON is inderdaad niet zo'n beste keus, heb zelf de epson sylus photo ex gehad, dat is een printer van zo'n 1000 gulden. - Voordat hij "wakker" was, had ik al tijd om een douche te nemen en rustig te ontbijten. Verder is de inktconsumtie idd overdreven. Ik zou zeggen, koop alles behalve een epson!! HP is sterk en voor veel printwerk geschikt Canon maakt over het algemeen betere afdrukken. Succes met jou keus, ik ga denk in voor HP :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...