Ga naar inhoud

Na installatie Windows XP werkt HP Deskjet 695C niet meer.


Aanbevolen berichten

:-? Na windows XP professional geinstalleerd te hebben op de PC werkt mijn ,onder Windows 98 tot dan toe altijd goed werkende ,printer HP deskjet 695C niet meer. Alle kabels zijn aangesloten blijven zitten. Op de HP site zijn geen speciale drivers.Ik moet het doen met de met XP meegeleverde driver. Ook diverse malen verwijderen en opnieuw installeren van de printer geeft geen resultaat. Zelfs een test pagina wil hij niet printen. Wie weet raad??? :)
Link naar reactie
Beste Sauron: Hartelijk bedankt voor de tip om een andere printer aan te sluiten.Ik heb gelijk mijn oude Canon BJ10SX weggehaald bij mijn dochter. Deze deed het zonder probleem na installatie. Toen mijn HP 695C weer aangesloten en die doet het nu ook. :-? :) Ik begrijp het niet helemaal.Waarschijnlijk een vuiltje op de connector. Iets anders kan ik niet verzinnen. In apparatenbeheer komt de printer nog steeds niet voor. Dit zal wel zo horen denk ik. Nogmaals bedankt voor de hulp. :wink: :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...