Ga naar inhoud

HDD kabels en max


Aanbevolen berichten

Wat is het maximum aantal HDD die je achter elkaar mag hangen, en wat is de maximum lengte van die kabels waarbij alles nog goed werkt? Denk daarbij aan een meter of 3... De installatie van al die HDD's wordt wat, maar ok. Het gaat hier om een 486, zodat je een beetje een idee hebt. Harddisk groottes 100 tot 500 Mb, en hopelijk ook één 20 Gb want je moet wel wat ruimte hebben :D.
Link naar reactie
Nou ik zie niet in waarom niet :wink: Ik heb hier een 486 naast me staan waar wel 6 hd's in passen.... :D [edit] voor de duidelijkheid: met een los ide controllerkaartje van promise kun je 4 extra ide schijven aanhangen, voor deze schijven geld geen bios beperking. 4x320 GB is op die manier dus geen enkel probleem, wel minimaal w98 gebruiken, w95 gaat maar tot 32 GB. Wil je persee w95 dan zou je w95-osrII kunnen proberen, dit was de tweede "update" van w95 en is officieel alleen geleverd op pc's dus niet los verkocht en ondersteund fat32 en kan (als het goed is) wel met >32 Gb omgaan. Promise ide kaartjes zijn er vanaf €25 : http://www.tweakers.net/pricewatch/9267?Landfilter=Benelux
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...