Ga naar inhoud

netwerk --> usb printer


Aanbevolen berichten

Hey beste mensen ik heb nu 3 computers: 1 pc met xp home 1 met xp prof en 1 met win me. Ik deel mijn adsl doormiddel van n router (Sitecom xDSL/Cable broadband router Pro ) nu is het geval dat ik ook n usb printer scanner heb. maar ik die voor alle computers wil gebruiken. Is er een mogelijkheid dat ik die op het netwerk kan zetten zonder dat 1 comp constant aan staat? Groeten Ruurd (p.s. ik heb dit systeem nog niet dus als jullie suggesties hebben voor n betere oplossing voor internet delen + bestands en printerdeling wil ik dat graag horen)
Link naar reactie
Hé interessant, ik heb 3 PC's met windows 98SE in een netwerk. Werkt allemaal prima. Nu heb ik een nieuwe Lexmark X83 USB printer. Deze heb ik gedeeld op één van de PC's. Printer werkt op deze PC prima. Echter wanneer ik deze printer (die ik wel zie in het netwerk) wil aansturen van een andere PC gebeurt er niets. Is USB wel te delen vraag ik me dan af??
Link naar reactie
Ja zeker, eerst de printer delen op de pc waarop de printer is aangesloten Daarna op de andere printer: klik op start -> klik op instellingen -> klik op printers Klik op printer toevoegen -> klik op volgende selecteer netwerkprinter klik op bladeren dubbelklik op de pc waarop de printer staat aangesloten selecteer printer klik op volgend volg instructies aangaande stuurprogramma's e.d succes :lol:
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...