Ga naar inhoud

goedkope Kast --> max 1200 Mhz??


Aanbevolen berichten

Ik zie vaak bij goedkopere kasten de opmerking: Geschikt voor processoren tot max 1200Mhz. Of iets van die strekking. Waarom is zon kast niet geschikt voor bv een xp2600+. Moet ik me hier iets van aantrekken of kan ik gewoon zon kast van 25 euro kopen en hier een xp2600+ ingooien? Kan ik bv in mn huidige oude kast (zit amd 800Mhz in) niet een xp2600+ PC bouwen?? Het moederbord en de voeding enz. die passen er toch gewoon in?? hoe zit dat? bvd Rob
Link naar reactie
Het is in principe onzin. Maarre, de beperking kan dus liggen aan de voeding, maar die is te vervangen. Het kan liggen aan de koeling (minder of geen casefans te plaatsen), dat is dus wel een echte beperking. Een groter kast biedt vaak een betere lucht doorstroming. Tja, vaak is het ook zo dat een snelle computer zeer compleet is uitgerust (vraag me niet waarom). Dan is een grotere kast ook heel praktisch. Natuurlijk is een grote kast ook heel geschikt voor een 1GHz systeem met veel extra's ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...