Ga naar inhoud

hd met 2 of 8mb cache? loont het?


Aanbevolen berichten

Ik heb 2 western digital van 80 Gb en 8 mb catch , Mijn ervaring is dat het allemaal soepeler loopt , de snelheid is behoorlijk hoger , als ik een image met ghost terug zet welke op een andere partitie staat op mijn schijf dan is hij z'n 40 % sneller dan een maxtor 80 Gb 2 mb catch. En voor het prijs verschil hoef je het niet te laten , ik had er toen bewust voor gekozen en tot heden geen spijt van gehad. :P
Link naar reactie
In de computertotaal van december stond een test van harde schijven. Men vergeleek o.a. de Western Digital 400BB, 800BB, 400JB en 800JB. De JB-serie heeft 8MB cache, de BB 2MB. Volgens C!T waren de JB-schijven nauwlijks sneller dan de BB-schijven (met schrijven zelfs iets langzamer.) Als best getest kwamen uit de bus de WD 400BB (40GB) en de 800JB(80GB). Op grond van deze test zou ik dus zeggen dat 8MB zijn geld niet waard is en dat de WD beter is dan de Maxtor. Veel over harde schijven op www.storagereview.com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...