Ga naar inhoud

PC start niet op


Aanbevolen berichten

Van gisteren op vandaag wil mijn pc niet meer goed opstarten. Als ik hem aanzet begint die heel even met het spinnen van mijn IDE schijf en het detecteren van de cd-rom spelers en dan houdt hij op. De stroom valt er dan van af. De ventilator van CPU en PSU draaien goed, tot hij uitvalt. Ik heb geen wijzigingen doorgevoerd op systeem whatsoever. Na een keer of tien mijn aan/uit-knop ingedrukt te hebben, doet hij het wel weer en kan zonder problemen werken. Als ik hem uitzet, en weer aan, heb ik weer hetzelfde probleem. Wat zou dit kunnen zijn???
Link naar reactie
Slechte contacten. Mogelijk is dit het begin van het einde van je voeding. Maar het kan ook aan kabeltjes of insteekkaarten liggen. Maak voor de zekerheid de kast maar open (De PC wel uitzetten!) en trek een voor een al de kabeltjes los, maak de contacten schoon en zet ze weer goed vast. Doe hetzelfde met je insteek-kaarten. Mogelijk dat je het hiermee nog een tijdje red. Succes.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...