Ga naar inhoud

Laptop / notebook ?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ben opzoek naar een laptop, maar wat is nou een beetje een normale laptop voor normaal geld en een normale kwaliteit. Zo viel mijn oog laatst op asus, die toch echt wel ff een prijs verschil had met bijv. een Acer. ik zat zelf ongeveer aan een 1750 euro'tjes te denken voor het budget. Aangezien ik deze posting niet elke dag hier tegen kom dacht ik ik vraag het eens. De acer waar ik het op het moment over heb is de acertm427lc dit is een P4 2,5Ghz, 512mb, LAN, cd-rw/dvd, 15" TFT, 30gb HD, 56k6 modem, win XP home en helaas geen fdd Alvast bedankt voor je antwoord ! :D Groeten, Gerwin.
Link naar reactie
[quote:373c310120="gerwin111"]Hee die Marcel, zeer vriendelijk bedankt voor je antwoord, maar weet jij of acer een beetje een normaal merk laptop is ? Met vriendelijke groeten, Gerwin.[/quote:373c310120] Ja dat is een normaal merk laptop, alleen zijn ze vaak nogal duur. Waar je op moet letten is iig dat er een MOBILE proc in zit, je ziet vaak aantrekkelijke laptops met P4 2.6ghz voor weinig geld, maar die worden bloedheet, maken een takke herie en zuipen de accu in no-time leeg :(
Link naar reactie
Jammer, geen geld, maar zou een goede update van mijn comp zijn! Alleen zo'n super onbekend merk (Targa)... Wordt lastig een servicecentrum te vinden als er wat mis is. Maar hij ziet er zeker goed uit! Aan te raden voor iedereen die een laptop wil kopen op dit moment. Die videokaart is het uitzonderlijkst, Radeon DDR 64 Mb, mmmmm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...