Ga naar inhoud

Tom-Tec 5.1 Speakers


Aanbevolen berichten

Bij de Kruidvat (:roll:) hebben ze vanaf volgende week een (goede?) aanbieding: Tom-Tec Dolby Surround (5.1) Speakerset Actief 5.1 luidsprekersysteem met: - 2 ingangen: stereo en 5.1 - Magnetisch beschermde centerspeaker - Subwoofer 200 Watt - 4 Sattelieten 100 Watt - 1 Center speaker 50 Watt - Infrarood afstandsbediening en 30 meter luidsprekerkabel Op het plaatje heb ik al gezien dat er ook knoppen op de sub zitten, waarmee je kan wisselen tussen input en het volume kan regelen van: Master, Center, Surround en Woofer. ..Sounds real good to me, maar het merk valt niet te achterhalen! Wie weet er meer (te vinden) over Tom-Tec of heeft (ervaring met) deze speakerset? Ik wil 'm gaan kopen 8) --------------------------------------------- Ik heb een plaatje van de advertentie: --------------------------------------------- [img:387399e5d3]http://home.quicknet.nl/qn/prive/jch.kruiver/speakers.jpg[/img:387399e5d3]
Link naar reactie
Ik heb totaal geen ervaring met enige Tom-Tec apparatuur, maar wel het vermoeden dat dit weer een standaard voorbeeld is van een goedkoop setje: véél kwantiteit, nauwelijks kwaliteit. 200Watt :o voor een subwoofer en 100W voor die kleine speakertjes. Ik snap daarbij niet wat ze met actief systeem bedoelen, de enige keer dat ik de term actief of passief ben tegen gekomen is bij een subwoofer en ik kan uit ervaring vertellen dat die behoorlijk duur zijn. Misschien is het wel een actieve sub, maar voor de prijs houd ik het voor onmogelijk. Overigens lees ik dat alleen de centerspeaker magnetisch is afgeschermd en de andere 2 frontspeakers niet.. Denk er eens goed over na lijkt mij ..
Link naar reactie
Je moet er waarschijnlijk een versterker tussen plaatsen.. Ik heb zelf een Tannoy subwoofer, actief 75W RMS en 150W in de pieken, wat een behoorlijk dure subwoofer is.. maar je kunt er geen digitale kabel op aansluiten die je voor 5.1 zou gebruiken. Het lijkt me dus niet optimaal. Creative heeft ook leuke setjes met waarschijnlijk eenzelfde of betere kwaliteit (afhankelijk van de prijs, maar eerlijk gezegd denk ik dat het altijd beter is :wink: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...