Ga naar inhoud

Formatteren hulp gevraagd


Aanbevolen berichten

nu zit ik egt in diepe shit.... khwb geformatteerd... en toen dacht ik van... ik start de pc opniew op en doe windows xp cd erin en dan doet ie et wel... maar nee.... hij doet et helemaal nie,.... ik kan wel windows me erop zetten maar dan heb ik de productcode nodig en die heb ik niet.... hoe moet dat nou....verder....... weet iemand het.... of weet iemand die code :cry: :cry: :cry: :( :wink:
Link naar reactie
[quote:bd6d43cf08]en toen dacht ik van... ik start de pc opniew op en doe windows xp cd erin en dan doet ie et wel... maar nee.... hij doet et helemaal nie,.... ik kan wel windows me erop zetten maar dan heb ik de productcode nodig en die heb ik niet.... hoe moet dat nou....verder....... weet iemand het.... of weet iemand die code [/quote:bd6d43cf08] Wat gebeurde er toen je XP geinstalleerd had? Is de Win ME cd legaal? Wij kunnen natuurlijk geen productcode gaan geven...... Leg ff wat duidelijker uit wat je allemaal hebt gedaan!
Link naar reactie
khad net geformatteerd en wou deed die xp cd erin, maar hij kon emn nie vinden ofzow, maar ik kwam ook in dos.... ksnap der nix van////// maar nu wil ik die serial code zodat ik winme erop kan zetten en door iemand die verstand van computers heb xp er laten opzetten... ik heb de computer in een winkel gekocht er zat toen winme al op en als enigste kreeg ik er een recovery cd bij???.......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...