Ga naar inhoud

foutmelding USB poort??


Aanbevolen berichten

Heb bij installeren ADSL een probleem met USB poort. Aansluiting telefoonlijn via splitter naar USB modem is 100%. Bij installatie software gaat alles goed tot dat de usb kabel kan worden aangesloten op de PC. Na de eerste keer spontaan vastlopen lukte het de tweede keer wel om de hardware te laten detecteren en de installatie (ogenschijnlijk) goed af te sluiten. Na installatie van USB modem (Speeedtouch) kan geen verbinding worden gemaakt met Planet. (Foutcode 620). In Systeeminfo van ME wordt onder “probleemapparatuur” vermeldt: IRQ Holder voor PCI steering. ID PNP – PCI\IRQHolder \05 Wat houdt dit in?? Wat kan ik doen?? Gegevens: Kaart met 2 USB aansluitingen in slot aangebracht. Moederbord Yakumo type YP5bv3 met AMD-K6 333Mhz processor
Link naar reactie
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, ik heb gebeld en mijn modem teruggestuurd, dat ding was gewoon hartstikke verrot! Eerst deed ie het wel maar van het ene op het andere moment zag mijn pc het model ook Speedtouch niet. Alles geprobeerd en uiteindelijk bij mijn buurman aan de pc gehangen. Toen deed ie het ook niet dus toen teruggestuurd, als ik je dus een advies mag geven, hang hem eerst ff bij iemand anders aan de pc en daarna opsturen (of iemand anders moet met een geniale oplossing komen) :wink: Grtz Peter
Link naar reactie
[quote:17d3235455="Peter Hoogendoorn"]Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, ik heb gebeld en mijn modem teruggestuurd, dat ding was gewoon hartstikke verrot! Eerst deed ie het wel maar van het ene op het andere moment zag mijn pc het model ook Speedtouch niet. Alles geprobeerd en uiteindelijk bij mijn buurman aan de pc gehangen. Toen deed ie het ook niet dus toen teruggestuurd, als ik je dus een advies mag geven, hang hem eerst ff bij iemand anders aan de pc en daarna opsturen (of iemand anders moet met een geniale oplossing komen) :wink: Grtz Peter[/quote:17d3235455] Heb je goed! Ga modem omwisselen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...